Fått mycket gjort

Idag har jag verkligen fått en hel del bra grejer gjort. Sådana grejer som man gruvar sig för att ta tag i för att man tror att det kommer vara drygt och ta en massa tid. I själva verket är det ju bara att sätta igång så är det gjort på ett kick.

Idag har jag...


...varit ut och kastat en del av skräpet på vår balkong. En massa glasflaskor och mjölk- och pizzakartonger har hamnat på sopstationen här på gården. Nu är det "bara" till att få bort de stora kartongerna och säckarna med skräp till soptippen, så är balkongen redo för att användas som vanligt igen.

...tömt flyttlådan med en massa böcker från bokhyllan vi sålde i höstas. De fick perfekt plats i vår nya sideboard. Jag som trodde att det skulle bli tajt med plats och hade därför dragit mig för att packa upp den där lådan.

...handlat och förberett så jag kan göra middagen innan vi tränar vid fem. Alltid skönt när maten är klar när man kommer hem från ett träningspass med kurrande mage.

...kollat upp lite artiklar om kompetensutveckling. Det kommer förmodligen bli "temat" på vår uppsats. Känns riktigt roligt och intressant faktiskt.


Har även haft tid över till att softa i solen på balkongen med en tidning, pratat i telefon en timme och kollat in lite OS-repriser.

Som sagt, jag har fått mycket gjort ;)

Kommentarer
Postat av: BG

Duktigt! Skönt att allt ordnade sig för dig! När det gäller kompetensutveckling kan jag vid tillfälle berätta för dig om när vi fick EU-bidrag på jobbet för att göra kompetensutvecklingsanalys av en konsult. Sedan skulle kompetensutvecklingen vi gjorde redovisas för att få EU-bidrag... Puh. Växtkraft hette det. Kram!

2010-02-25 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0