Vilken kväll!

Det blev visst utgång igår. Jobbade mellan 10 och 17. Efter åttatiden dök Micke och Jocke upp. De ville förfesta lite hos oss efter en heldag i Vemdalen. Jag festade på trocadero och Joakim på folköl. Funkade finfint!

Vi hade ju inget speciellt för oss så vi hängde på grabbarna ner till krogen vid tolv. Det blev en riktigt rolig kväll på Oscars. Joakim återförenades med gamla arbetskamrater och jag hade intressanta samtal med två trötta hjältar - Jocke och Micke. =)

Det blev lite senare än vanligt innan vi kom hem. Tror vi var hemma strax efter tre. Inte illa pinkat för att vara två pensionärer i ungdomskroppar.

Idag ska jag kanske jobba. Om det behövs. Skulle vara väldigt skönt att få komma ut i det fina vädret idag, så en ledig dag skulle inte vara fy skam.

Har lämnat in PM:et nu och kan släppa det för ett tag. Åtminstonde tills i kväll då jag ska läsa igenom alla andras och förbereda mig inför morgondagens seminarium.

Nu vill lilla magen ha mat. Ha en fin söndag!


Ps. Måste bara tillägga att min Joakim är världens bästa bror och pojkvän. (Edit: alltså världens bästa bror till sina syskon, och världens bästa pojkvän till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0