Hemma från frissan

Gjorde som jag sa igår, beställde klipptid. Så imorse vid 9-tiden traskade jag ner mot stan med Joakim. Eller traskade och traskade, jag gled ner. Joakim drog mig nerför busbacken. Förstår inte varför man gör vinterstövlar utan "räfflor" på sulan. En helt blank sula är liksom inge kul på vinterunderlag. Det blir störtlopp nerför och jäkligt bakhalt uppför.

Aja, jag blev i alla fall klippt. Körde på tråkig toppning av håret bara. Har ju tappat så mycket hår de senaste månaderna så jag vill mer få håret att se friskt och fräscht ut. Köpte två fina tröjor på HM efteråt, linsvätska och lite grejer från apoteket fick också följa med hem.


Randig längre tröja från HM, 149 kr.
Håret blev väl kanske 5 cm kortare. Nästa gång ska jag vara duktig och klippa mig innan håret bli alldeles nött och fult i topparna.

Mysig kofta, också lite längre, 199 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0