Lite träningsbilder

Har kört ganska hårt på gymmet den här veckan. I måndags körde vi en hemsk benövning som jag fortfarande känner sviterna av. Mina lår är ruskigt ömma och stela.

Idag känner jag minsann av ryggen och magen också. Igår körde jag ännu ett ganska så hårt pass. Persade i marklyft bland annat. 65 kg blev det. Nöjd! Vi hann även med lite hantelpressar och några magövningar.


Tog med kameran igår. Vi filmade mest, men några bilder blev det.
Cool bild på Hannes in action.


Benlyft på lutande bänk. Dålig bild egentligen, ska inte gå ner sådär långt med benen.

"Rumprullen" var det va? =P

Här bränner det gött i sidorna vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå där, den där rumprullen kanske vi kan ta på lagret nån dag, skulle kanske behöva lära mej den inför Greklands resan ;)

2010-01-31 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0