Smyckad

Måste skingra tankarna lite efter en grymt tung förlust i en otroligt viktig match mot Brynäs nu ikväll... Kom på att jag måste ju visa alla mina fina smycken som jag fått i julklapp (bland en massa andra riktigt bra klappar!). Det är alltid kul med smycken och i år (läs: förra året) var folk lite extra måna om att göra min hals, arm, hand och öron fina.


Av Evelina, Malin och Pålle fick jag ett superfint halsband med mitt namn på. TACK!

Av Joakim hade jag önskat mig en Efva Attling-ring i julklapp och det fick jag. Så otroligt fin!!! "Wild at heart" står det ingraverat på den riktigt tunga ringen. Tack, tack, tack älskling!

Av min kära syster yster Marie fick jag ett supersnyggt armband som hon hade gjort själv(!). Jag som älskar armband =D

Sen fick jag även smycken av Joakims föräldrar. Riktigt fina örhängen med matchande armband till. Lyckades dock inte få till någon bra bild på dem, blev bara suddigt.

Det är så kul att få ta på sig alla smycken på morgonen. Man känner sig genast mycket finare =)

Kommentarer
Postat av: BG

Allting pryder en skönhet.... och inget misspryder en ful, som mamma brukade säga.

2010-01-06 @ 22:09:59
Postat av: Johanna

Samma ring som jag har! Snygg ;)

2010-01-08 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0