Trettondag

Ja, det är visst trettondag idag. Hade jag ingen koll på alls förrän igår när jag upptäckte att gymmet stängde konstigt tidigt (för att det var trettondagsafton). Fick hänga med Johannes ut till Nordichallen istället. Så nu har jag varit på nästan alla gym i stan, haha! Bara Gold´s som jag inte har tränat på, men det ska jag nog hinna med nån gång också =)

Igår körde jag lite marklyft och fick prova på en skitrolig maskin, BAM - big ass machine! Körde även nån konstig jojo-maskin och lite magövningar med bland annat medicinboll. Idag har jag härlig träningsvärk - framsida lår, baksida lår, rumpa och mage. Precis så som det ska va!

Sitter och tittar på Jönssonligan på tv nu och väntar på att Joakim, som var upp och såg JVM-finalen i natt, ska vakna. Får se vad vi hittar på idag. Känns inte sådär jättelockande att vara ute i kylan, men jag måste nog gå ut och ställa om klockan på motorvärmaren så att vi kommer nånvart idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0