Blinkar

Nu när vi äntligen har en fungerande vänsterblinkers som inte längre blinkar supersnabbt, utan i helt normal takt, använder jag den lite extra mycket. Det känns som en seger varje gång den inte kör igång och stressblinkar som den gjort ett tag nu. Blinkar nu lite extra tidigt, svänger hellre vänster än höger osv...

Nu på förmiddagen tänkte jag hinna med att göra klart det sista i statistikuppgiften, ta en härlig dusch och läsa igenom en massa buffétidningar för att komma på lämpliga maträtter inför helgen då syster med pojkvän kommer på besök.

Jobbar 11.30 till 19. Hoppas det är lika bra fart på jobbet som det varit tidigare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :) Ja jag har sett att det är mycket röda hår nu, fint tycker jag :) Det blev bra med ditt klipp och färg också, har faktiskt funderat på lite mer lugg själv men inte kommit till skott.. Lycka till med statistiken, är Håkan kvar eller har ni nån annan?

2010-03-18 @ 22:09:34
URL: http://www.somligastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0