En stressig dag

Idag har jag inte suttit still många minuter, förutom nu då...

Eftersom Joakims föräldrar inte kunde komma och fira honom imorgon kom de ikväll istället. Jag har därför haft en hel del att göra på förmiddagen. Jag har storstädat hela lägenheten, bakat rulltårta och fixat tårtan... Allt innan klockan 13 för då drog jag ut till Birsta för lite sista-minuten-presentshopping samt jobb. Jobbade mellan 15 och 19. När jag kom hem hade Joakims föräldrar och hans lillebror redan kommit, så jag fick sätta mig ner direkt och fika gofika. Mycket skönt!

Imorrn väntar uppvaktning av Joakim på morgonen, sen jobb 10-19, sen främmande igen på kvällen. Dagarna går fort när det händer saker hela tidan =)

Nu blir det sängen. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0