Jag glömde jäst!

Typiskt! Det är så typiskt!

Idag har jag verkligen varit produktiv. Tränade mellan halv elva och tolv i förmiddags, sedan åkte jag in en snabbis till stan och köpte mig en löpartröja. Nu jäklar ska här börja springas! Åt lunch här hemma innan jag körde igång med tvätten.

För att utnyttja dagens alla timmar passade jag på att plugga lite mellan tvättarna. Hann även åka iväg och storhandla på City Gross mellan två tvättar. Allting funkade liksom perfekt. Hann med allt jag skulle och var så nöjd nyss när jag kom hem... Tills jag upptäckte att jag glömt handla jäst! Det var typ den viktigaste varan. Jag hade ju tänkt baka bullar ikväll till Joakims födelsedag på fredag. Men men, det får göras någon annan dag.

Nu ska jag laga mat.

Funktionella kläder idag.

Inga jeans när man springer till och från tvättstugan hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0